Pre webovú stránku je cieľová pravidelná alebo rastúca návštevnosť, takisto vznik požadovaných konverzií. O to viac v prípade, ak dotyčná stránka slúži k predaju služieb alebo produktov a čelí nemalej konkurencii. Ako je teda možné získať a zabezpečiť rastúcu, respektíve vysokú návštevnosť?
Priamou odpoveďou môže byť SEO alebo Search Engine Optimization, čiže optimalizácia stránky pre internetové vyhľadávače.Online biznis, úspech, šípka nahor.jpg
·         Ide o organickú, čiže prirodzenú formu zviditeľnenia, ktorá však dokáže byť efektívnejšia než platená reklama.
SEO a jeho nástroje majú cieľ dostať vašu stránku na popredné miesta v internetových vyhľadávačoch. Užívateľovi, ktorý hľadá konkrétne slovo alebo slovný výraz sa tak medzi najrelevantnejšími a teda najvyššie postavenými výsledkami dokáže objaviť práve odkaz na váš web.
Takéto zviditeľnenie značí vysokú pravdepodobnosť, že návštevnosť vašej stránky začne stúpať a dozvie sa o nej čoraz viac potenciálnych záujemcov, z akých sa môžu stať priami zákazníci.
Z hľadiska internetovej reklamy ako celku sa môžeme pozrieť na najefektívnejšie miesta. Sú to:
·         Google, Seznam a sociálne siete
Pokiaľ sa v prípade konkrétnej stránky vykoná úplná a kvalitná optimalizácia pre vyhľadávače, daný web bude schopný z hľadiska umiestnenia konkurovať zdatným protivníkom umiestnených na prvých priečkach. Takéto organické (a bezplatné) zviditeľnenie musí priniesť požadovaný efekt z hľadiska návštevnosti, vzniknutých konverzií, v neposlednom rade kvalitnejšej informovanosti o vašich službách.
K prioritným základom sa radí analýza kľúčových slov Notebook, laptop, e-shop.jpghttps://www.seolight.sk/navrh-klucovych-slov. Tie sa dokážu podpísať pod celkovú funkčnosť a význam súvisiaci s obsahom, respektíve s tvorbou kvalitných seo článkov.
V prípade internetového marketingu platí- dôležitý je najmä obsah. Ten by mal byť atraktívny pre čitateľa a návštevníka, ale takisto pre vyhľadávače, ktoré určujú jeho relevantnosť a kvalitu.